Imaginarni putopis valjanje od nemila do nedraga dok se valovi lome oko splavi i tvrdoglavosti, a glavna junakinja traži smisao i život koji nije puko preživljavanje

otok pod morem

Našla sam otok pod morem, onaj otok na kojem se zelena trava vijori na strujama, a kose izgubljenih bogova se presijavaju neuhvatljivim sjajem nezemaljskih boja.
Naravno da sam zaronila, ali ne prije nego sam si vezala nogu za splav užetom koje mi je more naplavilo na obalu spruda.
Valkira me je slijedila i kako smo prilazile bliže postajala je sve vidljivija, sve čvršća, vraćala se doma. Čak je i rana posred njezinih grudiju postajala sve manja i manja, dok nije nestala kad smo dotaknule tlo podvodnog otoka. Mogla sam disati dolje premda je taj zrak bio samo malo rijeđi od vode, nije bilo pritiska dubine, već bezgranična sloboda.
Tu bih mogla ostati - pomislih.
- Ne - odvrati mi Valkira sad posve jasnim glasom - nemoj ostati dulje od tri dana jer četvrti dan se svi pretvore u čudovišta, a zrak postane voda, tad je kasno jer je vrijeme za ručak, a ručak si ti i tvoja duša.
Tad više nije imala vremena išta mi reći jer nam je prišla prekrasna žena, lijepša od ijedne koju sam ikada vidjela. Bila je visoka dva i po metra, ali nije izgledala preveliko, bila je to njezina veličina. Hodala je bosa, kosa joj se vijorila kao ljubičasta rijeka za njom, a koža joj je bila bijelja od najfinijeg porculana. Grimizne usne su se razdvojile i pokazale biserne zube. Oči su joj bile duboke tirkizne boje i pomislila sam kako se ničega nemam bojati, da sam savršeno sigurna.
- Dobro došla zemljanko, rijetko nas tvoj soj posjećuje otkad ste postali tako mali, dođi, bit ćeš moj gost - glas joj je zvonio poput tisuće mekih praporaca nad snježnim jutrom.
Valkira mi je prišla bliže podsjetivši me na sebe i svoje strahove.
- I moja suputnica - ubacih jedva se prisilivši da pokrenem usnice i izbacim svoj hrapav glas kroz njih.
Vila ili boginja se pomalo nestrpljivo i nanervirano okrenula na valkiru, taj izraz lica me je malo otrijeznio podsjetivši me da sam u stranoj zemlji i da još uvijek imam uže za nazad k samoći i pučini punoj duhova.
- Naravno - reče nevoljko - odmetnuta kćer će biti pod tvojom zaštitom dok se drži tebe.
Valkira me je uhvatila u panici za nadlakticu, zabolio me je njezin stisak, ali nisam je otresla u ovoj nepoznatoj zemlji ona je postala nešto poznato i pouzdano, uostalom dugovala mi je nešto, a podvodna vila ništa.

11.10.2007., 13:45 / Tuđih mišljenja: 1 / # / ^

<< Arhiva >>

pustolovka se nalazi na splavi usred oceana te odbijajući se vratiti nekom suvislom životu kontemplira i susreće razne likove žive i nežive

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (10)
Srpanj 2006 (26)
Lipanj 2006 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Samo putopis/Tuđa mišljenja

opis bloga

Brodski zapisi
(ili točnije splavski,
dok ne nađem bolje plovilo)
junačkih podviga jedne dame
poduzetih
u snovima i
na pučini

itinirer

splav nasred mora 12. 06. 2006.
jahta odbjeglog princa 14. 06. 2006.
opet na splavi, malo dalje 16. 06. 2006.
kopno, nepoznati otok 21. 06. 2006.
otisnula se na more 01. 07. 2006.
nasukana na sprud 12. 07. 2006.
policijska postaja 20. 07. 2006.
hotelska soba 27. 07. 2006.
ponovno splav 30. 08. 2006.
niski otok sa par palmi 08. 11. 2006.
isplovljavanje 21. 03. 2007.
otok pod morem 11. 10. 2007.

potrepštine

nemam

mira
obitelji
prijatelja

dobila pri porinuću

potjeru
četkica za zube (imam)
pasta za zube (imam)
šampon (naravno da imam)
regenerator (neću da mi ispucaju vrhovi)
rašpica (skočila bih u more da je nemam)
i najvažnije
maskara i ogledalce (kad naiđe koji zgodni mornar)
ne zaboravi krema za depiliranje i pinceta
ah da
lonac (uvijek sam mrzila te beštije)
i kuhalo


doplutalo
crvena lopta koja svira bacha
bijela jahta
bijele majice i šarene haljine (ništa od donjeg rublja, ali ne bunim se)
ograda (napravila veslo od njenog dijela)
jedro
kormilo
hrana
krema za sunčanje
voda
banane (doneseno, ali nema veze)
dokumenti
kofer
novci
pareri
šeširi
mali tomos motor
navigacijske karte
jedra,
nova ležaljka (na opruge, i s uzorkom cvijeća)
par pokrivača
mali plastični boks protiv kiše
i sunčane naočale
dlanovnik
uže neodređene dužine
semafor koji ne znam čemu služi



otplutalo
zlatne sandale
ležaljka
razderana večernja haljina sa zlatnim šljokicama
kreditna kartica
jantarna ljuštura i lutkica

obzor

nepregledno plavo more i par stijena
splav 4 sa 4 metra
tenda (i mrlja od lovca na utvare na njoj)
jedra
tomos motor s jednim spremnikom benzina
sanduk mineralne
nešto suhe hrane, ali ne jedem ja to
sanduk konzervica
sunce
mjesec
crvena lopta